DESTEK ANLAŞMALARI KAPSAMI


Uzak erişim bağlantı yolu ile kullanıcının sistemine bağlanılarak sorunun tespiti ve gerekli desteğin verilmesi, gerekli hallerde dosya transferi işlemlerini kapsar. Uzak destek hizmeti; sözleşme dönemi içerisinde telefon ve e-mail sınırı olmadan, açılan destek kaydı için işlem sınırı yalnızca bir aramada 10 dakikadır. Bu süreyi aşması durumunda, varsa satın aldığı destek saati paketinden düşülür, saat paketinin olmaması halinde sözleşmede yer alan saat ücreti üzerinden ilave faturalandırma yapılır. 10 dakikayı aşan hizmetler müşteri önceden bilgilendirilir ve hizmet için servis formu doldurulur.

Logo Programı kullanıcılarının karşılaşabileceği telefon ile giderilebilecek sorunlara, çağrı merkezi telefonlarımız aracılığı ile uzaktan destek hizmeti sağlanır.

Destek ekibimizin e-mail adresine iletilen sorunlara, uzmanlarımız tarafından e-mail ile uzaktan destek hizmeti sağlanır.

Müşteri ile önceden planlanan iş günlerinde firma ziyaret edilir. Gerekli durumlarda sistem üzerinde iyileştirmeler için öneri sunulur, eklenen yeni özellikler anlatılır veya uygulanır. Müşterinin ilettiği diğer sorunlar için destek hizmeti verilir. Periyodik Destek;

Ø Müşterinin iletmiş olduğu sorunlara yerinde destek hizmeti verilir.

Ø Müşterinin, eleman değişikliğinden ya da özel olarak eğitim talepleri periyodik destek kapsamında yer alır. Eğitimlerde kişi sayısı sınırı yoktur.

Ø Versiyon Değişimleri : Logo Yazılım ürünlerine ait ücretsiz versiyon değişimi paketleri periyodik hizmet kapsamında yüklenir. Çağrı Bazlı Destek: Yerinde destek hizmeti gerektiren durumlarda, Müşteri Yetkilisi ve Müşteri Destek Temsilcisi görüşmesi ile belirlenen tarih ve zamanda yerinde destek hizmeti verilir.

EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

Standart ürün eğitimi

Kullanıcı eğitimi

Tasarım eğitimi

Rapor tasarımı eğitimi

İhtiyaca yönelik eğitim

UYGULAMA DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ

ERP uygulama danışmanlığı hizmetleri kapsamında, bünyemizdeki tecrübeli insan kaynağı gücünü ve bilgi birikimini kullanarak kurum ve şirketlere iş uygulamalarına yön verecek seviyede LOGO’nun standartlarına uyumlu uygulama danışmanlığı hizmeti vermektedir. Bununla birlikte sektöre özel geliştirilebilir yazılım çözümleri ile uygulama danışmanlığı hizmetini zenginleştirmektedir. Danışman sertifikasyonu ve eğitimine verdiği önem ile bu alanda düzenli yatırımlar yapan firmamız, Satış/Satınalma, Finans, CRM, İş Süreçleri Yönetimi, İş Analitiği Raporları, Bütçe Planlama, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları Yönetimi ve Mobil uygulama çözümleri alanlarında uygulama danışmanlığı hizmeti sunmaktadır. Uygulama danışmanlık hizmetlerimizi, işletmelerin gelecekteki ihtiyaçlarını da planlayarak tasarımlar yaparak, yatırımın en kısa sürede geri dönüşünü sağlamayı hedeflemektedir. Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı ile farklı sektörlerde edindiği bilgi birikimi ile müşterileriyle paylaşmaktadır. Sadece sektörün önde gelen büyük firmalarına değil, bununla beraber Kobi, Mikro Kobi işletmelerine LOGO ERP ve KOBİ çözümlerini tanıtmak, işletmelerinde devreye almak için danışmanlık hizmeti vermek ve mevcut uygulamalarını yenilemek, geliştirmek, denetlemek için ayrıca danışmanlık hizmetleri de vermektedir.

DEVİR İŞLEM HİZMETLERİ

işletmeler için belirlenmiş olan mali yıl sonunda, muhasebe açısından tüm hesapların kapatılması ve resmi belgeler hazırlandıktan sonra muhasebe ve ticari sistem işlemlerinin etkilerinin yeni bir mali döneme açılış işlemleri şeklinde kaydedilmesidir