Logo Bordro Plus

Videoyu Oynat

Logo Bordro Plus

Her ölçekteki işletmeniz için, Logo Bordro Plus ile bordro işlemlerinizi güncel mevzuata uygun bir şekilde yönetin, aynı zamanda maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlayın.

İnsan Kaynakları departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlayan Logo Bordro Plus ürünü, işlem takibinin kolaylığıyla birlikte operasyonel maliyetleri de azaltıyor.

Logo Bordro Plus, içerdiği Sicil Yönetimi modülü ile sicil kartlarını ve tüm güncel yasal belgeleri kolaylıkla oluşturmayı ve takip etmeyi sağlar. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar tüm sicil ve yasal bilgilerdeki değişikliklere eksiksiz bir şekilde ulaşmayı ve bu kapsamda geçmişe dönük raporlama yapmayı mümkün kılar.

Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

Bordro Yönetimi modülüyle hesaplama dönemleri, ödeme günlerine göre uyarlanabilir. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-posta ile gönderilebilmektedir, bu da iş yükü ve kağıt maliyetlerini önemli ölçüde azaltmaktadır.

Prim hesaplama kolaylığı

Logo Bordro Plus, çalışanların iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını kolaylaştırır. Tablolama Aracı kullanılarak tüm puantaj bilgilerini hızla işleyip sisteme aktarabilme olanağı sağlamaktadır.

Bireysel emeklilik işlemleri

Logo Bordro Plus’un isteğe bağlı modüllerinden biri olan BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleriyle yapılan entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlar.

Sıkça Sorulan Sorular

Bordro Plus içerisinde yer alan servisler aracılığı ile güncellemeler otomatik olarak alınmaktadır.

Bordro dönemleri firmanızın ihtiyacına göre tanımlanabilir. Ara dönem ile aynı bordro dönmemi içinde birden fazla ödeme oluşturabilirsiniz.

Bordro Plus’ta istediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.

Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.

İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.

Firmanıza özel olarak sınırsız sayıda kazanç, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilir, bunların hangilerinin hangi çalışanlara uygulanacağını belirleyebilirsiniz. Bordrolarınıza istediğiniz hesaplama yöntemi ile bu ödemeleri otomatik yansıtabilirsiniz.

Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.

Bordro Plus ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.

Bilgi Talep Formu

Daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Demo Talep Formu
Destek Talep Formu