Logo ERP Destek

Logo ERP Destek

Logo ERP Destek Hizmeti

Güvenilir ve yetkin destek hizmeti ile işlerinizi en iyi şekilde yönetin! EDS Bilişim, kullandığınız Logo ERP ürününden en yüksek faydayı sağlamanız için ihtiyaç duyduğunuz anda güvenilir ve yetkin destek hizmeti sunuyor.

Katma değerli danışmanlık ve destek

EDS Bilişim, müşterilerine sadece teknik destek sunmaktan öte, iş süreçlerini iyileştirmeye yönelik katma değerli danışmanlık hizmetleri de sağlıyor. Kullandığınız ürünle ilgili en son teknolojik gelişmeleri takip ediyor ve size uygun çözümler sunuyor.

Kesintisiz iş sürekliliği

İşlerinizde kesinti yaşamadan verimli bir şekilde çalışmak istemez misiniz? EDS Bilişim desteğiyle, kullanmış olduğunuz Logo ERP ürünüyle işlerinizi kesintisiz olarak yürütebilirsiniz. Böylece iş sürekliliğinizi sağlayabilir ve rekabet avantajı elde edebilirsiniz.

Size özel çözümler

Her işletme farklı ihtiyaçlara sahiptir. Bu nedenle EDS Bilişim size özel çözümler sunarak, kendi iş süreçlerinizi en iyi şekilde iyileştirmenize yardımcı oluyor.

Logo ERP Destek Hizmeti Kapsamları

Uzak Bağlantı Desteği

Uzak erişim bağlantı yolu ile kullanıcının sistemine bağlanılarak sorunun tespiti ve gerekli desteğin verilmesi, gerekli hallerde dosya transferi işlemlerini kapsar. Uzak destek hizmeti; sözleşme dönemi içerisinde telefon ve e-posta sınırı olmadan, açılan destek kaydı için işlem sınırı yalnızca bir aramada 10 dakikadır. Bu süreyi aşması durumunda, varsa satın aldığı destek saati paketinden düşülür, saat paketinin olmaması halinde sözleşmede yer alan saat ücreti üzerinden ilave faturalandırma yapılır. 10 dakikayı aşan hizmetler müşteri önceden bilgilendirilir ve hizmet için servis formu doldurulur.

Telefon ile Destek

Logo Programı kullanıcılarının karşılaşabileceği telefon ile giderilebilecek sorunlara, çağrı merkezi telefonlarımız aracılığı ile uzaktan destek hizmeti sağlanır.

E-Posta ile Destek

Destek adresine iletilen konularda, EDS Blişim  uzmanları tarafından e-posta ile uzaktan destek hizmeti sağlanır.

Periyodik Destek

Müşteri ile önceden planlanan iş günlerinde firma ziyaret edilir. Gerekli durumlarda sistem üzerinde iyileştirmeler için öneri sunulur, eklenen yeni özellikler anlatılır veya uygulanır. Müşterinin ilettiği diğer sorunlar için destek hizmeti verilir.

Periyodik Destek Kapsamındaki Hizmetler;
  • Müşterinin iletmiş olduğu sorunlara yerinde destek,
  • Personel değişikliğinden kaynaklanan ya da özel olarak talep edilen eğitim hizmeti (eğitimlerde kişi sayısı sınırı yoktur), 
  • Versiyon Değişimleri: Logo Yazılım ürünlerine ait ücretsiz versiyon değişimi paketlerinin yüklenmesi,
  • Çağrı Bazlı Destek: Yerinde destek hizmeti gerektiren durumlarda, Müşteri Yetkilisi ve Müşteri Destek Temsilcisi görüşmesi ile belirlenen tarih ve zamanda verilen yerinde destek hizmeti.
Demo Talep Formu
Destek Talep Formu