Logo CRM

Hakkındaki Videoyu Oynat Logo CRM, Müşteri İlişkisi Yönetimi

Logo CRM

Logo CRM ile potansiyel ve mevcut müşterilerinizi dijital bir perspektifle yönetin. Aday müşteriden başlayarak satış aşamasında Logo CRM ile adım adım ilerleyin. Şirketinizin satış gelirlerini ve müşteri memnuniyetini artırmak için satış sürecini başlangıcından itibaren detaylı bir şekilde izleyin. Bu sayede müşteri ilişkilerinizi daha etkili bir şekilde yöneterek işletmenizin büyüme potansiyelini artırın.

Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü, işletmelerin satış ve pazarlama hedeflerine odaklanarak müşterileriyle etkili iletişim kurmalarını sağlıyor. Saha operasyonları, pazarlama faaliyetleri ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyetini artırıyor.

Her ölçekteki şirketin ihtiyacı 

Herhangi bir ölçekten olan şirket, müşteri sadakatini güçlendirmeyi, potansiyel müşterilere ulaşmayı ve doğru iletişimi kurmayı amaçlar. Logo CRM, bu süreci otomatize ederek, her şirketin doğru müşteriyle doğru zamanda ve en uygun iletişimle buluşmasını sağlar.

Güçlü kurumsal hafıza ve entegre yapı

Logo CRM, müşteri temas noktalarında anında ve etkili bir yönetim sağlarken, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle bir araya gelerek işletmedeki verileri birbirine entegre ediyor. Bu entegrasyon, verilerin birbirini güçlendirmesini sağlayarak satış ve pazarlama süreçlerini kusursuz bir şekilde kontrol altına alıyor ve güçlü bir kurumsal hafıza oluşturuyor.

Sıkça Sorulan Sorular

Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise paketine sahipseniz, raporlar ve ekranlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.

Hayır, böyle bir zorunluluk bulunmamaktadır. Logo CRM’de’ performans kaybı ve kurulum sorunları yaşamamak için, uygulamanın farklı bir sunucuya (tercihen sadece bu uygulamaya ayrılmış bir sunucuya) kurulması önerilir.
Logo CRM Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.
Logo CRM Enterprise paketinde bulunan ek yazılım desteğiyle kendi geliştirmelerinizi yapabilirsiniz.
Evet, Logo CRM’e hem iOS, hem de Android işletim sistemli cihazlardan da erişebilirsiniz. Mobil uyguluma ilk yüklendiğinde, Logo CRM ana sunucusunun IP adresi tanımlanması gerekmektedir. (Daha fazla bilgi için iş ortağınızla irtibata geçebilirsiniz)
Logo CRM Basic,Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise ürünlerinin Microsoft® SQL Server® 2008 R2 ve üzeri veritabanı ile kullanılması tavsiye edilir. Microsoft® SQL Server® ihtiyaçları için lütfen yetkili Logo iş ortaklarına danışınız. Minimum sistem gereksinimleri kullanıcı sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Bilgi Talep Formu

Daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Demo Talep Formu
Destek Talep Formu