Logo Flow

Hakkındaki Videoyu Oynat Logo Flow, , İş Akışı Yönetimi

Logo Flow

Logo Flow ile işletmenizin her departmanındaki iş akışlarını merkezi bir noktadan yönetebilirsiniz. Kontrol ve denetim mekanizmalarınızı güçlendirerek sorunsuz iş akışlarıyla şirket verimliliğinizi maksimum seviyeye çıkarın.

İş akış yönetimi ürün olan Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

Her büyüklükteki işletmeye uygun 

Logo Flow, çeşitli sektörlerden ve her büyüklükteki işletmeye uygun bir çözümdür. İş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırma özelliği, her işletmenin ihtiyaçlarına özel esneklik sunar. Sektörünüz ve işletmenizin gereksinimlerine göre özelleştirilebilir bir yapı sunarak, iş süreçlerinizi daha etkili ve özgün bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Sistemin uçtan uca kontrolü 

İşletmenin tüm aşamalarını baştan sona denetleyen Logo Flow, sistemin belirlenen standartlara, zaman çizelgelerine ve kriterlere uygun bir şekilde işleyip işlemediğini sağlamaktadır. Böylece süreçlerin kalitesi her zaman korunur, planlamalara uygunluk sağlanır ve işletmenizin her aşamasında uçtan uca kontrol elde edilir.

Daha kısa onay süreleri 

Logo Flow, geleneksel kağıt evrak ya da e-posta tabanlı onay süreçlerini dijital bir dönüşüme taşıyor. Bu sayede onay taleplerinin, takibin ve yönetiminin dijital platformda kolaylaşması, zaman aşımı sorunlarının ortadan kaldırılması sağlanıyor. Ayrıca, kağıt maliyetlerinden ve zaman kayıplarından tasarruf ederek iş süreçlerinizi daha verimli hale getiriyor.

Sıkça Sorulan Sorular

İş akış yönetimi sayesinde hedeflere göre daha iyi sonuçlar elde etmek mümkündür. Hataların erken fark edilmesi iş kayıplarını önlemeyi sağlar. İşlerin hızlı yürümesi çalışan ve müşteri memnuniyetinin artmasında etkilidir. Kâğıt maliyetinin azalması çevreye olumlu katkı sağlar.

İş akışı, öğelerin iş içerisinde bulunabileceği durumları gösterir. İş akış yönetimi, tüm adımların bir araya gelmesi, iş akışının standartlaştırılmasıdır.
Her ölçekten ve her sektörden firma için uygundur. İş süreçlerini daha yalın ve sistematik bir yapıda organize etmek isteyen, şirket içi/dışı bilginin doğru, güvenli, hızlı bir şekilde taşınmasını amaçlayan tüm şirketler için Logo Flow uygun bir çözümdür. Müşteri ilişkileri yönetiminden, tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden, dış ticarete kadar farklı departmanlar arasındaki iletişimi hızlandırır. Üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçleri kısa sürede elektronik ortama taşıyıp yönetmek isteyen firmalar Logo Flow’u kullanabilirler.
İş akışı hazırlamak için iş akış şeması kullanılır. İş akışı kağıt ortamında etkin şekilde yönetilmez. Bu nedenle iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyan çözümler kullanılır.

İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.

Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlar. Farklı departmanları ilgilendiren onay süreçleri tek noktadan güvenle takip edildiği için iletişim de hızlanır. Mobil uygulama sayesinde zaman/mekandan bağımsız çalışma imkanı sağlar. Kağıt üzerinde yürütülen işler elektronik ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.
İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, kolay kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır. Esnek yapısı sayesinde ihtiyaçlara göre uyarlanabilir. Onay süreçleri dijital ortama taşınır.

Bilgi Talep Formu

Daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Demo Talep Formu
Destek Talep Formu